Kvalitetspolitik

Gustaf Fagerberg tilstræber at holde et højt kvalitetsniveau, der skaber stor kundetilfredshed.


Kvalitetssystemet er opbygget i overensstemmelse med krav, som beskrevet i kvalitetshåndbogen og som er valgt egnet for virksomheden.

Vi forpligter os til:

  • At der skabes en tæt professionel kontakt til nuværende og fremtidige kunder, således at Fagerberg opleves som en seriøs, tillidsvækkende og fleksibel samarbejdspartner. Derved kan kunder rådgives på bedst mulig måde, så gennemløbstiden af et projekt/ordre opleves som fleksibel, hurtig og med opfattelsen af, at udfordringer kan løses med det forventede resultat.
     
  • At levere produkter og tjenester der opfylder specificerede kunde- og lovmæssige krav.
     
  • Benytte leverandører med dokumenterede kvalifikationer med hensyn til produkter og kvalitet.
     
  • Arbejde for at overholde indgåede leveringstider, serviceaftaler og kvalitetskrav samt lede virksomheden på en professionel måde.
     
  • Gennem analyse af mål og målinger stadigt at forbedre og øge ledelsessystemets effektivitet med det formål at opnå en øget grad af kundetilfredshed.
     
  • At være tilgængelig for relevante interessenter, hvor det er passende.
     
  • At kvalitet skal være en integreret del af virksomheden og dermed kendt og efterlevet af alle medarbejderne, vi styrker og udvikler vore medarbejdere, til ikke at gå på kompromis med kvaliteten.
     
  • At ønske, at kvalitetsstyringssystemet beskriver og understøtter de bedste og mest effektive arbejdsmetoder.
     
  • At sikre at virksomheden ledes på en professional måde, at have ressourcer og at organisationen er i takt med udvikling og behov.
     
  • At sikre os at alle medarbejdere forstår og arbejder iht. kvalitetssystemet.
     
  • At kvalitetsstyringssystemet skal gennemgås for fortsat egnethed, og dets effektivitet skal løbende forbedres.

Produktsøgning

Forespørgsel

Jeg er interesseret i...  *
Kontakt mig...  *
Firma og kontaktperson  *
E-mail  *
Telefonnummer  *
Yderligere oplysninger